fbpx

דגנים מלאים

מתכון אורז מלא

האורז של איילת

אורז מלא, דגן כל כך חשוב אבל כל כך הרבה לא משתמשים בו כלל. ישנו הבדל עצום בין אורז מלא לאורז לבן. ההבדל הזה הוא בערכים התזונתיים שמקנה האורז לגופנו. הכנסה של אורז מלא למטבח הביתי שלנו מקפיץ את כמות הנוטריינטים שאנחנו ומשפחתנו צורכים. והבונוס - זה כל כך טעים!
healthy-cookies

עוגיות בריאות

עוגיות בריאות וטעימות
quinoa-stew

תבשיל גריסי פנינה עם קינואה

תבשיל גריסי פנינה עם קינואה בריא וטעים
buckwheat-tortillas

טורטיות כוסמת

טורטיות כוסמת מעולות. כאלה שגם הילדים אוהבים. סמכו עליי. הכוסמת הינו דגן נטול גלוטן הנחשב כאחד הדגנים הבריאים שיש.והיא דגן מצויין לתקופת החורף.
oatmeal

מעדן שיבולת שועל / שעורה

חורף, מערכת החיסון עובדת הרבה יותר במטרה לשמור עלינו ממחלות. יש מגוון דרכים לעזור לה, אחת מהן היא - ארוחת הבוקר. - הארוחה החשובה ביותר ביום - ! אחד המזונות המצוינים לארוחת בוקר במיוחד בחורף הוא דגן השיבולת שועל.
Croutons

קרוטונים בהכנה ביתית

קרוטונים בהכנה ביתית. כמה קל להכין בבית ולהוסיף לסלט או למרק
Quinoa

קציצות קינואה ועדשים אפויות

כולם אומרים שמזון בריא לא תמיד טעים... אז הינה גם קינואה וגם עדשים, שני מרכיבים חיוניים מאד לילדים, בשילוב עם ירקות. את הקציצות הללו כולם חייבים לנסות! הם טעימות מאד, קלות להכנה וילדים (לא רק) ממש משוגעים עליהן.
wheat

סלט בורגול

הבורגול הוא מהדגנים הנוחים להכנה, כיוון שאפשר להשרות אותו במים רותחים ללא בישול. מתאים לממולאים כתחליף לאורז, כרכיב בקובה, לקציצות בורגול, לסלט עשבי התיבול טבולה ועוד.
grains
מתכון אורז ודוחן הינו מתכון מצוין לחיזוק ותמיכה במערכת העיכול (אלמנט האדמה על פי הרפואה הסינית), כך שהוא בעל השפעה מיטיבה עם תפקודים מוחיים, יכולות חשיבה וריכוז.
TOP
דילוג לתוכן