עזרה ראשונה

מה עושים כשיש לילד חום? שיעול שלא עובר? דלקת אוזניים/כאב אוזניים? דלקת עיניים? או אפילו תולעים?

באמצעים פשוטים ונגישים, יש מה לעשות בבית עוד לפני שמגיעים לבדיקה אצלנו במרפאה או אצל רופא הילדים. ריכזנו לרשותכם שיטות טיפול שנמצאות בשימוש של אלפי מטופלים שלנו. הן בטוחות ויעילות ובעלות השפעה רבה. חשוב לנו להדגיש כי אם מחלה חוזרת שוב ושוב, השיטות המצוינות לעיל אינן פותרות את הסיבה למחלה ומומלץ לפנות למטפל מקצועי לבדוק מה המקור לכך ולעצור את חזרת המחלה. ואל תשכחו, אנחנו תמיד כאן בשביל הבריאות שלכם צוות מרפאת עידנים הבית לבריאות המשפחה 09-7430045

דרכים טבעיות להורדת חום

עשה ואל תעשה כשהילד חולה - דרכים להורדת חום מומלץ להדפיס עמוד זה ולתלות במקום נגיש בבית

טיפול ביתי בדלקות אוזניים

רועי סופר מסביר על דרך טבעית ויעילה לטיפול בדלקות אוזניים בעזרת שמן זית ושום.

טיפול ביתי בשיעול יבש או ליחתי

רועי סופר מסביר כיצד ניתן לטפל באמצעים ביתיים בשיעול יבש או ליחתי, אצל ילדים ומבוגרים.

טיפול בדלקות גרון אקוטיות

חורף. בחוץ קר וגשום. הכל סגור ומסביבכם כולם חולים. אתם מתחילים להרגיש את הגרון. קצת נפוח, קצת אדום.

טיפול בדלקות עיניים

רועי סופר מסביר כיצד אפשר לטפל באופן טבעי ויעיל בדלקות עיניים. דלקות עיניים, חסימה בתעלת הדמעות, שעורה, מצבים שתינוקות או ילדים לא צריכים לסבול מהם!

טיפול בתולעים במערכת העיכול

על תולעי מעיים אפשר וניתן למצוא הרבה חומר מעניין. אחד הדברים המעניינים הוא שהן אוהבות יותר את קיבתם של ילדנו.

X-ray

Neurology

Fertility

רוצים להתייעץ עימנו ?

מלאו את פרטיכם בתיבת הרישום ונחזור אליכם בהקדם!

Medlife Services

Opening Hours