osteoperopsis-stew

תבשיל/נזיד לאוסטיאופורוזיס

תזונה נכונה יכולה לעזור בספיגת סידן ולמנוע אוסטאופורוזיס. מצורף כאן מתכון לתבשיל עשיר בסידן ממקורות צמחיים שהגוף יודע לספוג בצורה יעילה
almond-cheese

גבינת שקדים

כיום ניתן למצוא מגוון רב של תחליפים למוצרי חלב הפרה. בסרטון המצורף כאן, אנו שמחים לשתף אתכם במתכון נהדר של גבינה טעימה משקדים.
wheat

סלט בורגול

הבורגול הוא מהדגנים הנוחים להכנה, כיוון שאפשר להשרות אותו במים רותחים ללא בישול. מתאים לממולאים כתחליף לאורז, כרכיב בקובה, לקציצות בורגול, לסלט עשבי התיבול טבולה ועוד.
Miso-Soup

מרק מיסו

מרק המיסו נחשב כבעל אנרגטיקה מחממת ועל כן הוא מחזק ומשפר את תהליכי העיכול ומתאים במיוחד לפתיחת ארוחה שלאחר צום.
bones-soup

המרק שישמור לכם את הסידן בעצמות

זה לא "עוד מרק"! אם אתם סובלים ממחלת האוסטיאופורוזיס (דלדול עצמות או בריחת סידן) הנפוצה, או אם ילדכם חולה שוב ושוב, חלש או עייף רוב הזמן, אתם מרגישים תשושים, עייפים או חלשים, זה המרק בשבילכם!
TOP דילוג לתוכן