מחזקי מערכת העיכול

quinoa-stew

תבשיל גריסי פנינה עם קינואה

תבשיל גריסי פנינה עם קינואה בריא וטעים
Vegetable-soup-millet

מרק דוחן ושורשים

מרק דוחן ושורשים - זהו מרק שמאד מחזק את מערכת העיכול, את תהליך העיכול וספיגת מזונות, מסלק ומייבש ליחה
buckwheat-tortillas

טורטיות כוסמת

טורטיות כוסמת מעולות. כאלה שגם הילדים אוהבים. סמכו עליי. הכוסמת הינו דגן נטול גלוטן הנחשב כאחד הדגנים הבריאים שיש.והיא דגן מצויין לתקופת החורף.
Pickled-vegetables

ירקות כבושים/מוחמצים

מתכון פשוט לירקות כבושים שניתן להכין ממגוון ירקות העונה. ירקות כבושים/מוחמצים מהווים מזון המעשיר את אוכלוסיית חיידקי המעיים הבריאים.
oatmeal

מעדן שיבולת שועל

חורף, מערכת החיסון עובדת הרבה יותר במטרה לשמור עלינו ממחלות. יש מגוון דרכים לעזור לה, אחת מהן היא - ארוחת הבוקר. - הארוחה החשובה ביותר ביום - ! אחד המזונות המצוינים לארוחת בוקר במיוחד בחורף הוא דגן השיבולת שועל.
Quinoa

קציצות קינואה ועדשים אפויות

כולם אומרים שמזון בריא לא תמיד טעים... אז הינה גם קינואה וגם עדשים, שני מרכיבים חיוניים מאד לילדים, בשילוב עם ירקות. את הקציצות הללו כולם חייבים לנסות! הם טעימות מאד, קלות להכנה וילדים (לא רק) ממש משוגעים עליהן.
vegetable-stock

ציר ירקות

תחליף בריא וטעים לאבקת מרק ציר הירקות משמש כתחליף בריא וטעים לאבקות המרק השונות. ניתן להכין כמות גדולה של ציר, להקפיא ולהשתמש בו לכל סוגי מרקי הירקות.
grains
מתכון אורז ודוחן הינו מתכון מצוין לחיזוק ותמיכה במערכת העיכול (אלמנט האדמה על פי הרפואה הסינית), כך שהוא בעל השפעה מיטיבה עם תפקודים מוחיים, יכולות חשיבה וריכוז.
Pumpkin
תרומתו העיקרית של מרק הדלעת הוא בחיזוק ותמיכה במערכת עיכול, שיפור תפקודים מוחיים ושיפור החשיבה והזיכרון
Levivit-Hanoka

לביבות בטטה אפויות

לכבוד חנוכה - לביבות בטטה אפויות (תודה לעירית אדן, מומחית לתזונה בהתאמה אישית .N.D)
yam-latkes

לביבות בטטה של אמא תחיה

לביבות בטטה מטוגנות בשמן שומשום (תודה לאמא תחיה)
TOP דילוג לתוכן