תרופות טבעיות ומתכונים רפואיים

לא תמיד צריך ללכת לרופא או למטפל. עולמנו עשיר בצמחיים ומזונות אשר יכולים להטיב ואף לרפא מחלות רבות. מי הם הצמחים והמזונות הללו ואיך להשתמש בהם? תמצאו כאן שלל רעיונות, טיפים, תרופות ומתכונים רפואיים שניתן להכין בבית בקלות למגוון של מחלות נפוצות.

אמא יקרה,בחרת להעניק לתינוקך את המתנה החשובה בחייו, הנקה. אבל, כיצד עושים זאת נכון ובצורה יעילה? תזונה מאוזנת ובריאה מגדילה את כמות חלב האם.
הספירולינה מהווה תוסף מזון עשיר בחלבונים, פיגמנטים, חומצות אמינו, ויטמינים ושומנים חיוניים, ומכילה מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים.
יתושים - המציקים הקטנים של הקיץ. מה עושים איתם? כיוון שכולנו חשופים אליהם, סיכמנו כאן מספר טיפים למניעה ו/או טיפול במציקים הקטנים-גדולים הללו.
היא נמצאת בכל מטבח סיני ויפני, היא נחשבת כאחד המזונות הבריאים ברפואה הסינית ובתזונה המקרוביוטית. קבלו את שעועית האזוקי העשירה בחלבון וברזל וקלה לעיכול.
בכדי לשמור על מערכת החיסון של ילדנו, עלינו לשמור ראשית על תזונה נכונה אשר תורמת להתפתחותו של הילד ולהימנע ממזונות אשר עלולים לפגוע במערכת העיכול.
אחת התופעות הנפוצות והמטרידות הנלוות למחלות החורף היא דלקת אוזניים. לרפואה סינית פתרון טבעי ובטוח להצטברות נוזלים באוזניים.
מניסיוננו האישי, טיפול מהיר ונכון בכוויות עשוי בהחלט להקל מידית על הכאב, לזרז משמעותית את החלמת הרקמות והחשוב ביותר למנוע היווצרות צלקת.
הסיבות למיגרנות הינן מגוונות. תזונה עלולה להוות אחד הגורמים לכאבי ראש או לחילופין להשפיע בהקלה או החמרה של מיגרנה.
משקה עשב החיטה הינו מיצוי של צמח החיטה, העשיר במרכיבים רבים, בעלי ערך רפואי ובריאותי רב.
הטיפול בעזרת "צמחי מרפא" סיניים, מושתת על חוכמת ריפוי בת אלפי שנים, במהלכן נוסו ונבדקו אלפי מרכיבי צמחים בעלי השפעות בריאותיות שונות על גוף האדם.

עזרה ראשונה
למצבים נפוצים

אפשר להבריא ממחלות!

בואו להבריא איתנו

מגוון רחב של מחלות ומצבים רפואיים מטופל בהצלחה על ידי הצוות המקצועי שלנו באמצעות הכלים של הרפואה הסינית

עוגת פירות יבשים

סלט לחוץ

משקה אזוקי לחורף

חמאה גהי (Ghee) לחורף

משקה ירוק לניקוי כבד

מרק ירקות ושעועית אזוקי

לביבות בטטה אפויות

תה לחיזוק מערכת החיסון

לביבות מקמח חומוס וירקות

לביבות תפוחי עץ אפויות – מתכון חובה!!!

מתכונים
בריאים