נוב 
 12 
 2018 

 

סלט טבולה עם רימונים

מתכון לראש השנה - אבל רגע אחד לפני זה, הכנו לכם גם מספר המלצות למעבר החג בהצלחה, כאן למטה וכללים חשובים על איך לאכול בחגים ולשמור על המשקל בלחיצה כאן.

בארוחת ערב ראש השנה, שעשירה בכל טוב ומטעמים מסורתיים משפחתיים, קשה לשמור על גבולות סבירים של אכילה והפיתוי ממראה התבשילים, הניחוחות והטעמים מקשה עלינו לשים את הגבול.

ממצב של הנאה צרופה ניתן להיגרר, מבלי משים, למצב של בטן מלאה, נפיחות, גזים, כאבי בטן, תחושה כללית רעה, עייפות קשה ושינויים ביציאות.

על כן, על מנת לשמור על גבולות באכילה, מומלץ לא להגיע רעבים מדי לשולחן החג. כמו כן, לעיסה יסודית המפרקת את האוכל ואכילה איטית, מאפשרים הפעלה נכונה של מנגנון השובע במוח, דבר אשר יגדיל את הסיכויים לעצור את תנופת האכילה בטרם הקריסה.

מצרכים

1 כוס בורגול

צרור פטרוזיליה טרייה 

חופן עלי נענע

2 בצל ירוק

1 כוס גרעיני רימון

חופן אגוזי מלך

לימון

מלח

פלפל

שמן זית

אופן ההכנה

מבשלים 1 כוס בורגול עם 2 כוסות מים ומעט מלח. מביאים לרתיחה ומנמיכים את האש

מכסים את הסיר ומבשלים עד לריכוך הבורגול 

מסננים את המים, סוחטים את הבורגול בידיים עד שיתייבש ושמים בקערה קטנה עם הלימון למשך חצי שעה

קוצצים את הפטרוזיליה, הנענע, הבצל הירוק ואגוזי המלך ושמים בקערה נפרדת בתיבול מלח, פלפל ושמן זית

לאחר חצי שעה מערבבים את תכולת שתי הקערות ביחד, ומפזרים מעל את גרעיני הרימונים

בתאבון! וספרו לנו כאן למטה איך יצא לכם...

תגובות

תגיות

מומלצים בכל בית מתכונים בריאים לחגים צמחי מרפא מתכונים לפי עונות השנה מתכונים לניקוי כבד קינוחים  ממרחים בריאים מרקים סלטים בריאים מזונות מייבשי ליחה

Recent News

TOP דילוג לתוכן